Пошук
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Архів записів
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Вересень
- 2017 Січень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2018 Січень
- 2018 Травень
Головна » Архів матеріалів
На початку грудня цього року Міністерством освіти і науки було видано наказ № 1689, яким були затверджені нові програми зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти з кожного навчального предмета.
... Читати далі » |
Для проведення уроків, виховних заходів, шкільних лінійок доцільне використання відеоматеріалів, світлин та документів. Пропоную скористатися матеріалами харківського сайту з дослідження історії Голодомору 1932-1933рр.
|
Міністерством освіти і науки визначено 4 з 10 варіантів, що будуть запропоновані учням 10-х класів для складання тесту моніторингу якості освіти з історії України. Проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з історії України за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться 13 листопада 2013 року. За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, кожен десятикласник складе один з наступних номерів тестів: "Історія України. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" (авт. Пометун О.І., Власов В.С., Комаров Ю.С.): № 4, № 5, № 6, № 8. Відповідно до методичних рекомендацій з проведення моніторингу номери чотирьох завдань, що містяться у збірниках, між учнями має розподілити вчитель, який проводить моніторинг. P.S.
...
Читати далі »
|
Проведення моніторингу якості та рівня знань, які учні отримують в загальноосвітніх навчальних закладах – необхідна складова подальшого розвитку системи середньої освіти загалом. Попри те, що проведення такого моніторингу в Україні було розкритиковане експертами ще на своїх початках, вчителі, учні та батьки були категорично проти виконання наказу МОН, а багато хто побачив у цьому процесі новий механізм для заробляння грошей – ідея оцінки якості загальної середньої освіти є правильною і на часі. Тільки лінивий не втомлюється повторювати, що середня освіта деградує, що зі студентами-першокурсниками неможливо працювати в університетах, до яких вони елементарно не готові. Деякі ВНЗ роблять перші семестри ввідними та вчать того, чого мала навчити школа. Зрозумілим є факт, що так далі бути не може і треба щось змінювати. Однак, для того, щоб реформа чи зміни мали ефект, треба спочатку зрозуміти, а що ж не гаразд – на якому рівні чи в якому кл
...
Читати далі »
|
Відповідно до методичних рекомендацій з проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі, тестування десятикласників буде проведено з дванадцяти навчальних предметів: української мови, історія України, геометрії, біології, алгебри, фізики, іноземної мови, хімії, технологій, всесвітньої історії, української літератури та географії. Згідно з графіком проведення моніторингу якості освіти, тестування учнів відбудеться у період з 12 листопада до 12 грудня. Отже тестування з визначених предметів відбуватимуться за наступним графіком: 12 листопада, вівторок - українська мова; 13 листопада, середа - історія України; 14 листопада, четвер – геометрія; 19 листопада, вівторок – біологія; 21 листопада, четвер – алгебра; 26 листопада, вівторок – фізика; 28 листопада, четвер - іноземна мова; 3 грудня, вівторо
...
Читати далі »
|
У Міністерстві освіти і науки переконують, що моніторинг якості освіти учнів 5-х та 10-х класів покликаний допомогти отримати об’єктивну інформацію про результати навчання і якість освіти дітей. Про це йдеться у заяві поширеній Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти. В інституті повідомили, що основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, які повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо. "Об’єктами моніторингу якості освіти є зміст освіти; рівень і якість сформованості знань, умінь і навичок учнів (рівень навчальних досягнень); результати навчально-виховного процесу, засоби, що використовуються для їх досягнення; діяльність навчальних закладів тощо", - наголошують в Інститу
...
Читати далі »
|
Як відомо, метою проведення пробного ЗНО є ознайомлення майбутніх абітурієнтів з процедурою проведення тестування. Враховуючи це воно буде проведено з дотриманням процедур і технології проведення ЗНО в 2014 році. Згідно з наказом Українського центру оцінювання якості освіти, пробне тестування буде проведено з одинадцяти навчальних предметів. Традиційно ПЗНО буде проведено упродовж двох сесій - 22 та 29 березня. Учасники пробного ЗНО зможуть взяти участь тільки в одному із запропонованих в той чи інший день тестувань. 22 березня регіональні центри оцінювання якості освіти проведуть тестування з української мови і літератури, хімії, фізики, російської мови, всесвітньої історії та однієї з іноземних мов: англійської, німецької, французької або іспанської. Відповідно 29 березня абітурієнти матимуть можливість скласти пробне ЗНО з математики, історії України, біології, географії, світово
...
Читати далі »
|
Міносвіти оприлюднено кваліфікаційні характеристики професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів. Про це йдеться у відповідному наказі освітнього відомства. Документом визначено, що кваліфікаційні характеристики посад педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів та установ освіти сприятимуть підбору і розстановці кадрів, підвищенню їхньої ділової кваліфікації, раціональному розподілу праці, створенню дієвого механізму розмежування функцій, повноважень та відповідальності між працівниками, а також встановленню єдиних підходів у визначенні їхніх посадових обов’язків та кваліфікаційних вимог, що до них висуваються. Кваліфікаційні характеристики мають застосовуватися як нормативні документи і можуть служити основою для розробки посадових інструкцій, що містять конкретний перелік пос
...
Читати далі »
|