Пошук
Архів записів
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Вересень
- 2017 Січень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2018 Січень
- 2018 Травень
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Шкільні тести нададуть інформацію про якість освіти, - МОН
17:14 Шкільні тести нададуть інформацію про якість освіти, - МОН | |
У Міністерстві освіти і науки переконують, що моніторинг якості освіти учнів 5-х та 10-х класів покликаний допомогти отримати об’єктивну інформацію про результати навчання і якість освіти дітей. Про це йдеться у заяві поширеній Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти. В інституті повідомили, що основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, які повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо. "Об’єктами моніторингу якості освіти є зміст освіти; рівень і якість сформованості знань, умінь і навичок учнів (рівень навчальних досягнень); результати навчально-виховного процесу, засоби, що використовуються для їх досягнення; діяльність навчальних закладів тощо", - наголошують в Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти. "Очевидно, що на якості загальноосвітньої, предметної та загальнокультурної підготовки учнів позначається значна кількість параметрів: рівень кваліфікації учителів, матеріальне оснащення, наявність якісних навчальних посібників і підручників, соціально-економічні умови життя вчителів, школярів та їх родин, емоційний і фізичний стан учасників навчального процесу в момент проведення дослідження, особливості соціального замовлення на рівень навчання молоді та багато інших. Практично не можливо врахувати вплив усіх чинників, крім того, більшість із них не піддається точному вимірюванню. Тому результати моніторингу матимуть орієнтовний характер", - зазначають ініціатори проведення моніторингу. У Міносвіти зазначають, що стратегічна мета моніторингового дослідження полягає у визначенні досягнутого рівня засвоєння змісту освіти, виявленні факторів, які чинять вплив на якість, прогнозуванні шляхів розвитку освіти та розробленні на підставі одержаної інформації рекомендацій щодо поліпшення освітнього рівня молоді. "Ця мета досягається шляхом збору, аналізу та узагальнення об’єктивних даних стосовно досягнень учнів на всіх етапах і рівнях навчання та подальшої інтерпретації одержаних результатів вимірювань за допомогою методів математичної статистики", - йдеться у повідомлені. В інституті також зазначають, що моніторинг загальноосвітньої підготовки як частина педагогічної діяльності несе певне дидактичне навантаження і виконує специфічні функції, спрямовані на поліпшення якості навчання на всіх рівнях та етапах і забезпечення наукового підходу до управління освітою і навчальною діяльністю. "Отже, моніторинг якості знань, умінь і навичок учнів покликаний допомогти отримати об’єктивну інформацію про результати навчання і якість освіти дітей. Також, за бажанням Ви можете здійснити порівняльний аналіз навчальних досягнень вашої дитини з відповідними середніми показниками по Україні", - переконують в ІІТЗО. Також чиновники наголошують, що проведення освітнього моніторингу стимулює позитивні перетворення та мотивує до якісних змін учасників навчально-виховного процесу. Як відомо, напередодні було оголошено про перенесення дати проведення моніторингу якості загальної середньої освіти учнів 5-х та 10-х класів. Відповідно до рішення МОН, освітній моніторинг буде проведений у період з 12 листопада по 12 грудня цього року. Передбачається, що учні 5-х класів складатимуть моніторингові тести з 5-ти навчальних предметів: математики, української мови, предмета "Я і Україна", іноземної та російської мов. Учням 10-х класів доведеться скласти 10 моніторингових тестів: з української мови, алгебри, біології, іноземної мови, хімії, історії України/всесвітньої історії, геометрії, географії, фізики та технологій. Моніторинг буде проведений шляхом тестування учнів за спеціальними збірниками завдань, що вже викликало недовіру педагогічної спільноти до прозорості та справжньої мети проведення заходу. Збірники завдань з кожного навчального предмета складатимуться з 10 варіантів тестів. На виконання тестів з кожного предмета учням 5-х та 10-х класів буде відведено 45 хвилин Джерело: http://osvita.ua
| |
|
Всього коментарів: 0 | |