У Міністерстві освіти і науки переконують, що моніторинг якості освіти учнів 5-х та 10-х класів покликаний допомогти отримати об’єктивну інформацію про результати навчання і якість освіти дітей. Про це йдеться у заяві поширеній Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти.
В інституті повідомили, що основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, які повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо.
"Об’єктами моніторингу якості освіти є зміст освіти; рівень і якість сформованості знань, умінь і навичок учнів (рівень навчальних досягнень); результати навчально-виховного процесу, засоби, що використовуються для їх досягнення; діяльність навчальних закладів тощо", - наголошують в Інститу
...
Читати далі »
Переглядів: 474 |
Додав: benrem |
Дата: 16.10.2013
|
|
Як відомо, метою проведення пробного ЗНО є ознайомлення майбутніх абітурієнтів з процедурою проведення тестування. Враховуючи це воно буде проведено з дотриманням процедур і технології проведення ЗНО в 2014 році.
Згідно з наказом Українського центру оцінювання якості освіти, пробне тестування буде проведено з одинадцяти навчальних предметів.
Традиційно ПЗНО буде проведено упродовж двох сесій - 22 та 29 березня. Учасники пробного ЗНО зможуть взяти участь тільки в одному із запропонованих в той чи інший день тестувань.
22 березня регіональні центри оцінювання якості освіти проведуть тестування з української мови і літератури, хімії, фізики, російської мови, всесвітньої історії та однієї з іноземних мов: англійської, німецької, французької або іспанської.
Відповідно 29 березня абітурієнти матимуть можливість скласти пробне ЗНО з математики, історії України, біології, географії, світово
...
Читати далі »
Переглядів: 424 |
Додав: benrem |
Дата: 16.10.2013
|
|
Документом визначено, що кваліфікаційні характеристики посад педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів та установ освіти сприятимуть підбору і розстановці кадрів, підвищенню їхньої ділової кваліфікації, раціональному розподілу праці, створенню дієвого механізму розмежування функцій, повноважень та відповідальності між працівниками, а також встановленню єдиних підходів у визначенні їхніх посадових обов’язків та кваліфікаційних вимог, що до них висуваються.
Кваліфікаційні характеристики мають застосовуватися як нормативні документи і можуть служити основою для розробки посадових інструкцій, що містять конкретний перелік пос
...
Читати далі »
Переглядів: 823 |
Додав: benrem |
Дата: 16.10.2013
|
|
|